Tak suka tapi kena jugak! Duty Jusco Bukit Indah
Semalam mulai 7 July - 12 July, Kitaorang 'terpaksa' duty di Jusco Bukit Indah. Ada Roadshow la pulak. Baru je hari Ahad lepas ni ada event kat office. Ini bermakna aku kerja dah melebihi had ( 7 hari seminggu non stop ) sampai aku pun dah lupa hari ni hari apa. Kah kah kah. Kitaorang kekurangan staff. Jadi aku merayu kat Salina bagilah aku cuti walaupun sehari. Kalau tak sampai nak tunggu off day next week, aku dah kerja 2 minggu straight! Tapi itulah hakikat kerja macam aku ni. BUSINESSMAN! Hehehe. Upgrade tuh. Akhirnya Salina bagi gak aku cuti esok. Tapi pagi still kena gi office jap sebab nak dapatkan sign Big Boss untuk claim. Raya bulan 9. Nanti tak sempat nak beli baju raya. Tahun ni aku berazam untuk belikan sesuatu buat family. Lagipun nak buat akikah Muhammad Iman raya kang. Mau tak cukup duit aku nanti.

Jadi berikut gambar yang sempat aku snap membuktikan yang aku mencurik tulang sewaktu kerja. Hahahaha

Inilah kawasan Iskandar yang amat amat luas bebenor!

Inilah projek aku. Dah masuk Fasa 6 dah.Alhamdulillah

Hmm..Semi Detached House RM1.2 Million. Ada sapa yang nak beli?

Land Size 22' x 75' DSTH RM 300K. Ada berani?

Yang bawak wire tu Leman, transporter kitaorang. Baju biru dan couple tu existing customer di Ledang Heights. Haa baju kuning ngan guard tu aku tak knal.

Hari ni aku duty office. Esok cuti. Lusa Jusco balik 2pm-10.00pm.Tulat Office. Gitulah gamaknya mencari sesuap nasi untuk keluarga. InsyaAllah ada rezekinya.
0 Responses

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin